Merhaba kızlar 23 haftalık ikiz hamileyim, raporluyum işe gitmiyorum ve evde canım sıkıldı, baktım evde tozlanmış, biraz ev işi yapayım dedim. Ev işleri yapmam sakıncalı mı? Doktorum yap yada yapma demiyor sadece kendini yorma diyor. Sabahtan beri dinlenerek ve ara ara birşeyler yiyerek balkon yıkadım, 3 oda süpürdüm. Biraz sırtım ağrıdı. Benim durumumda olan var mı? Varsa siz nasıl yapıyorsunuz?