Tugbaal Evet nidicard da kullaniyorum ama ona 33te basladim kasilmalar cok çıkınca. Ilk ictim cok kotu yapti. Kalbime carpinti yaptin, elimi yüzümu kizartti yordu beni. Ama sonrasinsa hicbisy olmadi vucudum alisti.onun sayesinde azaldi kasilmam. Bi gittigimde cikiyo sanci bi gottigimde cikmiyor. Doktorum bunun sayesinde duruyo suan cocuk dedi zaten. 6saatte bir iciyorum. Cinsiyeti kiz🧚♀️