Tugbaal 25+6′da oldum. 21+1′de detaylıda fark edildi. 1 ay takip edildim. Acilma , kisalma, hunilesme devam edecek mi diye 2 haftada bir alt kısımdan muayne oldum. Devam edince direk serklaja alındım. Cok şükür bi sorun olmadan 36+2′ye kadar geldim. Allah herkese sağlıkla kucagina almayi nasip etsin bebeğini 🧚♀️