MucizemE 1 tane içime çekmeden içiyorum sonra vicdan azabı çekiyorum demişsiniz ya ona istinaden söylemistim... Yanlış anlamayın bebek sizin ve bu sizin kendi öz iradenizle yaptığınız bir şey kimse karışmaz. Sadece üzuldugum için söyledim hepimiz hamleyiz burda ve hiç birimiz tanışmiyoruz ama tum annelere ve bebeklerine aynı gözle bakıyorum kötü bir niyetim yok☺ Hepimiz inş sağlıkla bebeklerimizi kucagimiza alırız