MucizemE suanda 11+2 deyim 🤗tam 4 haftalık ken ögrenmiştim hamile olduğumu, öğrendiğim andan itibarende bidaha içmedim iğrenmedim de hiç ama canımda istemiyor, hatta yanımda biri içerken dumanı rahatsız bile ediyor burnuma bogazıma kacınca. Cevremde cok kişi var 9 ay boyunca sürekli içen çocuklarında herhangi bir risk olmadı gayet saglıklı doğdular ama riske atmaya deger mi tabi o düşündürücü. Bazı doktorlarda dayanamayan lar için günde 1-3 tane kadar izin veriyor.