gokella bizde bugun baktık bende tasarlayıp ileride kullanabılcegımiz bi dolap yaptırıcammm. bütün dolaplara olmuyor baaşında bi kod var o olması gerekıyor tasarlamanız için. 🌸
NilgunAhmet Aada hayır, ikeanın sitesinden İsterseniz kendiniz yapabilirsiniz ya da ikeaya gidip görevliyle yapabilirsiniz.
Aada NilgunAhmet çok teşekkür ederim bilmiyordum ikeayı da çok severim aslında ama hiç duymamıştım böyle bir şey 😄
Merdgn Synr Ben ikeadan 4-5 yıl önce aldığımız gardrobu şu an oğlumun odasında kullanıyorum ve çok memnunum. Hem kaliteli hem kullanışlı.
Defneada Synr ben aldım çok memnunum. Sadece parasını verin montajını onlar yapsın. Yoksa çok zor kurulumu.