Minikbebegim1 inan çok çok üzüldüm canım benim, ama hep söylenen bir şey var; bebeklerin sağlıklı olamaması durumunda da tutunamama olabiliyormuş, çok yerde de okudum; Allah’ım inşallah kısmet edecek ailenize en yakın zamanda, tüm dualarım bu yönde..