AtaMommy KS3112 doktorum doğurturken bebeği gördüğü anda hayırlı olsun dünyaya bir aslan (eşimin adı) daha geldi dedi ikiz gibi desem olmaz birebir aynılar
Zeynepmetehan KS3112 vallahi daha doğmadı ama doktorum ultrason da bile bu aynı babaya benziyor dedi.Gece de rüyamda doğum yapıyordum doğduğu an da herkes babaya benziyor diyordu yanı bence babaya benzeyecek 😂
Tatlisannedilekk KS3112 aynı babası oğlum🙂 inşallah bir yeri de bana benziyordur o kadar taşıyom sonuçta🤭😀
Zeynepgnc KS3112 11 aylık oğlum var aynı babası hiçbiryeri bana benzemiyo şimdi 17+5 haftalık hamileyim kız olucak inşallah bana benzer 🤲🙏☺️😄😄😊
Anneyim KS3112 erkekler aynı babası 3 tane oglum var ama 3 numara daha cok benziyor tıpa tıp aynısı şimdi kızım olacak ama oda bana benziyor ultrason kagıdından anladığım kadarıyla
Dildare Bizim oğlan da aynı ben, yuvarlak yüz, kocaman yanaklar, küçük ağız… ultrason fotoğrafını gören şaşırıyor ☺️
Zeyyno_ KS3112 Hiç bilmiyorum ultrasonlarda tam belli olmuyor ama eşim güzelliği sana gözleri bana çeksin diodu bakalım eşimin gözleri renkli öyle 🤗🤗
Dserin1 KS3112 bugün 6 günlük olduk.. usg de resmen 20.haftadan belliydi Kaş göz burun mimikler babaydı. Şimdi doğdu her geçen gün daha çok babaya benziyor 😂
zeyzey95 KS3112 ultrason resmine göre ağzı burnu aynı ben gözlerini anlayamıyorum ama 😂 göz rengi babasına benzesin ama yeşil olsun benimki benzememiş babama çok üzülüyorum yeşil göz çok severim 🥰
Xxz Yaa bende bana benzesin istiyorum ama genel olarak hep babaya benzio galiba ilk bebekler 😄 sağlıklı olsun da gözleri renkli olsun da isterdim mavi yada yeşil 🤭
glsmmc KS3112 ben henüz doğurmadım ama 4d usg görüntüleri aynı babası, hatta doktor bakarken sürekli aynı eşin diyor 😂
Gunsss KS3112 ultrason fotolarında tıpkı ben 😁😁 sadece boyu babası gören doktor çok uzun bir bebek bu diyor 😁