arasseda anladığım kadarıyla suni sancidan korkuyorsun ama korkma 3 saat çektim suni sancıyı ondan önce 40 dakika aralıksız suni sancı verdiler suni sancı denen şey aslında kendi sancinizin aynısı yani oksitoksin hormonu veriyorlar rahim kesilirken bedeninizin salgiladigi hormonun aynısı bu doğum daha hızlı sonuç alsın ve açılmanız daha hızlı ilerledik diye yapılan bir şey aslında iyi yanı tek yaptığı sancinizi biraz daha arttiriyor sanciniz yoksa ve suyumuz gelmisse ki bu çok tehlikeli o zamanda sanciniz olsun diye veriliyor korkacak bir şey yok yani bebeğinizi daha fazla tehlikeye atmayın bence