arasseda su gelmesi normal değil tabi doğum başladığı anlamına gelir . Eğer suyun biterse sezeryana alırlar hemen ama yetecek kadar varsa suni sancı ile doğum başlar. Bence sabaha bırakma her ihtimale karşı bebek susuz kalmasın . Kuzenim de de aynısı oldu o da 4 gün önce doğum yaptı devlette ama onun suyu aniden bosaldı bittiği için sezeryan yaptılar onun da sancısı yoktu ama 4 cm açılması vardı ama senin ki az az geliyor ihtimal var suni sancı için .