Sadece mide yanması olsa birde ağzıma acı su geliyor. Afedersiniz geğirmekten halsiz kalıyorum. Hamilelikten öncede midem çok sağlıklı değildi ama hamilelikte zirve yaptı. Mide koruyucu da kullanıyorum renni duo da onlara rağmen böyle kullanmasam daha beter oluyor. Yeşillik ve meyve zaten yiyemiyorum. Yemek yemeye korkuyorum. Bebeğim besleniyordur inşaallah aslında yendiğimiz herşey amniyon sıvısı ile bebeğe geçiyormuş böylece doğduktan sonra o besini severek tüketiyorlarmış. Ben ancak patates haşlaması yumurta erişte yiyebiliyorum😞 Daha kuvvetli ve dayanıklı olabilseydim. Bebeklerimize sağlıkla kavuşalım inşaallah 🤲🏻