Canmbenm evet oluyor ama bebeğin saçıyla uzaktan yakından ilgisi yok tabi😂 Bu bebek yukarı doğru iyice büyüdüğü için midenin kapağı normal zamanlarda kapalıken şuan sıkışıklıktan dolayı açık kalıyor ve asitli mide sıvısı sürekli yukarı çıkıyor. Doktorum bunu çekmek zorunda değilsin, gaviscon içebilirsin, bi zararı yok dedi. Ben içiyorum iyi geliyor👍🏼