Medical park gaziosmanpaşaya giden hamişler varmı ben gebeligimin başından beri bu hastaneye gidiyodum şuan 6 aylık hamileyim fakat hastanenin şöyle bir saçmalığı var doktorlarını dönem dönem raporlu olarak gönderiyolarmış olduki acil bi durum oldu yada doğum yapıdansınız düşünün doktorunuz yok orda doğum yapan varsa merak ediyorum nasıl ilerlediler ben şimdi türkiye hastanesinden randevu aldım bakalım nasıl olucak merak ediyorum