Sancar Kızlar ben de test yaptırıodum hep bı saat sonra cıkıodu. Ama en son bı test daha yaptılar. Ankaraya gondercez demıslerdı.bı gun sonra cıkar o sonuc demıstı. Acaba neydı o test vok merak ettım aradan 3bucuk yıl gecti unuttum
a_gzde Sancar canım sonuçlarda bi sıkıntı çıkmadı. Doktorum da baktı sinek ısırığına benzemiyo takip edicez yine de dedi
7412001 Ozzzz ben kantoron yağı sürüyorum ama asla fayda etmiyo nasıl bişey ya tahlil verdim bekliyorum doktorum biraz umursamaz inşallah dikkate alır sonucu paylaşırım inşallah sorun olmaz hepşmizin evladınsağlıkla gelsin
Busraata33 a_gzde bende görmedim gebelik için tehlikeli durum dedi bana bugün haftada 2 kere nstye gircem,belki de 34 35.hafta alalcaklar doğuma bekliyoruz ne olacağını 😔
Busraata33 a_gzde evet canım safra asitlerim yüksek çıktı karaciğer enzimlerim yüksek çıktı o yüzden kaşıntı deyip geçmeyin
Yildirim35 Benim de bu şekilde kaşıntım vardır gebeliğin tetiklediği kurdeşen dedi doktor bir ilaç ve kalmason diye bir losyon verdi onun ile geçti çok şükür