Merveesila a_gzde senin korkmana gerek yok cnm çünkü gebelik haftan düşük değil dayanamayacak kadar çoksa doğuma alırlar seni çünkü çok ilerlerse bebeğe de etkisi oluyomus
a_gzde Sancar ay Allah korusun bir an önce sabah olsa da gitsem doktora daha uyuyamam bu gece heralde
mercidabik Bende de oldu, karaciğer enzimlerim normal cıktı. Doktor ovadril diye bir krem yazdı, şimdş iyiyim şükür. Son bi haftada oldu, 38.haftadayım
a_gzde mercidabik benim de aynı ya. İşin kötüsü sinek ısırığı mı yoksa başka bir şey mi ayırt edemiyorum. Birden kaşınmaya başlıyor kaşıyorum. Sonra sinek ısırığı gibi kabarıyor
asra42 mercidabik o kremi bana da verdi kullanıyorum hala ama benim biraz rahatlatiyor sonra yine ayni devam ediyor 😔
asra42 Bende ayni dertten muzdaribim kizlar bana da bisey söyleyin lütfen nerdeyse 2 hafta olacak vucudum her yeri aşırı kaşınıyor kızarıyor kabarıyor 2 kez acil hastaneye gittim 2 gun arayla 2 tane serum taktılar o anlık rahatlatıyor ama ertesi gün yine ayni kan da verdim bisey diyen yok kadin doguma veya cildiyeye git dediler avil diye bi krem verdiler bitirdim fayda goremedim sonra özel hastane aciline gittim orda da serum taktılar krem verdiler serum rahatlatiyor geçirmiyor hala aynıyım her yerim aşırı kaşınıyor yoruldum artık dayanamıyorum kadın doguma da gittim sadece bebek iyi dediler o kdr artik napacagimi şaşırdım 😔😔
Sancar Benmde bı 8gun anlamadılar. En son arastırma hastanesıne gıttım. Orda anladılar. Anladıklarında gec kalmıslar acıl dogum dedıler devlet hastanesınde dogum yapmak ıstemedıgım ıcın ımza atıp cıktımm. Sonra özel hastane bıldumm. HEmen ogun doguma aldılar
Ozzzz 7412001 nemlendirici sürünce rahatlatıyor mu? Ben de kaşınıyorum bikaç haftadır tahlil verdim karaciğer enzimlerim iyi sorun yok. Diz kapaklarımın altının çok kuruduğunu fark ettim nemlendiriyorum kurumadığı sürece kaşınmıyor deneyin isterseniz
7412001 Ozzzz ben kantoron yağı sürüyorum ama asla fayda etmiyo nasıl bişey ya tahlil verdim bekliyorum doktorum biraz umursamaz inşallah dikkate alır sonucu paylaşırım inşallah sorun olmaz hepşmizin evladınsağlıkla gelsin
a_gzde Merveesila ay inşallah ya. Sürekli hareketlerini kontrol ediyorum stres yaptım ya oynamaz da şimdi 🙄
Sancar Kızlar kaşıntı sorunu varsa. Doktorunuza gebelık kolestazından şüphelenıyorum dıyın karacıger enzımlerıne baktırmak ıstıorum. Alt ust degerler diyin
a_gzde Sancar canım kan verdim bir saate çıkacak sonuçlar. Doktrın asistanı bu ara çoğu genelde kaşıntı var ama sonuçları hep temiz çıkıyo niye oluyo biz de anlamadık dedi
a_gzde Sancar canım sonuçlarda bi sıkıntı çıkmadı. Doktorum da baktı sinek ısırığına benzemiyo takip edicez yine de dedi
Busraata33 a_gzde gebelik kolestazi olabilir iyi Allah’tan bu hafta başlamış 1haftadir çekiyorum şuan tedavi görüyorum ama geçmedi hâlâ kaşıntı deyip geçmeyin
htckynk Aynısı dün gece bende de başladı daha doğrusu iki gündür karnım kaşınıyordu ama ben yine çatlaklardan dolayı sandım ama gece uyutmadı resmen ne tarafımı kaşıyacağımı şaşırdım benimde kontrolüm yarın bir gideyim bakayım inşallah hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız
Busraata33 a_gzde bende görmedim gebelik için tehlikeli durum dedi bana bugün haftada 2 kere nstye gircem,belki de 34 35.hafta alalcaklar doğuma bekliyoruz ne olacağını 😔