Yıllar önce bende de çıkmıştı sonra kendiliğinden geçti🤔 düzenli muayeneye gittim, hatta geçen sene de çikolata kisti çıkmıştı sonra o da kendiliğinden geçti. Bir müdahale almadan da gebe kaldım, stres çok etkiliyor kistlerden çok bence. Kafanızı boşaltmaya çalışın farklı şeylere yönelin bi süre kendiliğinden olur tabi yumurtlama zamanlarınızda düzenli ilişki yaşamak kaydıyla.