Ecceay38 Ebru2403 şuan 7+3 çok iyiyiz sadece göbek deliğim ağrıyor bakalım haftaya çarşamba randevumuz var
honeybooble Seda8308 fitil olarak kullandım bende, yan etkisini azaltmak için öyle önermişti doktorum
Esmacanakci Ebru2403 dediğim gibi insan alışıyor bi süre sonra, başta zorlandım tabi 😂 şu an 34. Haftaya girdik bıraktık biz de progestanı çok şükür
Gijok Ebru2403 ilk gebelikde riskim vardi bundada kendim yazdirdim kizim cok hareketli hic uyutmuyo hep kosduruyo diye önlem amacli aklima geldikce gece fitil olarak aliyorum