Ebru2403 merhaba, 14+5 deyim. Gebelik başından beri progestan kullanıyorum. Sabah akşam vajinal kullanıyorum. Gebelik başında yerleşme kanaması oldu daha sonra düşük riski olduğu için kullanmaya devam ettim. Geçen hafta ani bir kanama yaşadım sebebi plasentanın önde olmasıymış. Pruluton iğne kullanıyorum haftada 1 ve sabah akşam progestana devam ediyorum.