Damlamm Valla ilk açıldığından beri gidiyorum randevu bulmak gerçekten zor güzergah olarak özel araba şart henüz ıett mtrobus vs ulaşım tam oturmuş degil. Içerisi adeta uzay mekiği özel lüks hastanelerden farkı yok sadece düzeni oturmadı ney nerde kim kiminle kimsenin kimseden haberi yok 🤣 Doktordan öğrendiğim kadarıyla acilden doğum icin giriş yaptığın takdirde kendi özel odana cikartiyolar ve sancini odada cekiyosun ebeler doktorlar devamli kontrole geliyo yanında 1 kişi refakatçi ola oluyo doğum başladığında yanındakini dışarı cikartiyolar ve odanda doğum yapiyosun bebeğin yanından hic ayrilmiyo doğum bittikten sonra refakatçi yanina tekrardan geliyo odalarda küçük mutfak tuvalet banyo varmış suda doğum olduğunu duydum ama boş yer varmıdır bilemem 🤷🏻♀️ Sezeryan icin de su anda gun verilmiyomus ama 1 aya kadar tarihler basliycakmis benimde doğum aralık basi olucak düzeni oturmuş olur hastanenin insallah doğuma orayı istiyorum 🙏🤗