Damlamm Nuray01 perşembe kendi doktoruma gidicem bakalim o ne diycek bu konuyla alakalı baska detaylı ultrason yaptır derse yaptrcam ozelde ama fetal dna testi yaptır derse mecbur yaptircam en azından bu soru işareti çıksın aklımdan
Damlamm Bulut-Mavi sonuç: yapilan ayrıntılı sonografik değerlendirmede fetusta yapısal anamoli görülmemiştir böylece dogumda ortaya çıkabilecek anamolilerin yaklaşık %70 %80i dislanmistiranne karninda Hastaya amniosentez ile karyotip analizi ve fetal dna testi hakkında bilgi verildi. Anne karnında fetal dna testi önerildi yazıyor
Bulut-Mavi Damlamm yani bana doktorum önerdi kolunuzdan kan alıyorlar sadece .. 10 günde filan sonuçlanıyor . Neden önerdiğini sorun bence .. eğer sonuç fikrinizi değiştirmeyecekse yaptırmayın diyen de oldu , yaptır rahatla diyende .. tercih sizin aslında :)
Capadocia50 2li 3lü teste girdiysen ultrasyona bence gerek yok ona vereceğin 400-500 tlye bebeğine alışveriş yap
Myssr Damlamm ben de devlette yaptircm bakirkoyu düşündüm ama direkt arayip detayli ultrason randevusu aliniyo mu yoksa once kadindoguma alip snra oraya mi sevk ediyorlR
Damlamm Myssr once kadin doguma randevu aliyosun mhrsden oraya gdiosun sana perinatoloji icin kayıt açıyorlar tekrar sen mhrs sistemden perinatolojiye randevu aliyosun
Mervenur_kcbs Damlamm hayırlısıyla sağ Salim kucağına alırsın inşallah bazen en iyi makinada bile farketmedikleri olabiliyor tek çaremiz bol bol dua etmek bebişlerimize
Damlamm Mevaninannesi21 bende alev oral’a gidiyorum ama nisa hastanesi icinde sezeryan hastanesi diyorlar herkes sezeryan oluyor kaçtır rastliyorum herkesin suyu bitip sezeryana alıyorlar direk
Mrs_veterinerius Damlamm ayrıntılı ultrasonda özel hastaneler ücret talep ediyormuş 600-700 ₺ dediler ama
Mevaninannesi21 Damlamm bende doğumu orda düşünmüyorum canım çok pahalı ve devlet hastanesinden pek bi farkı yok hijyen olarak falan. Hakkımızda hayırlısı olsun
Damlamm Mevaninannesi21 bellimi doktorun birsey söyledimi sezeryan yada normal dogum diye en önemlisi sen ne düşünüyorsun kuzum hangisini istiyorsun
Mevaninannesi21 Damlamm yok canım zaten daha erken 15 haftalığız tabiki normal isterim ama dediğin gibi biraz sezaryenci bi hastane gibi geldi bana da
Mrs_veterinerius Damlamm yaptırmayı düşünüyor musun peki aklımda bir soru işareti kalması için istiyorum ama fiyat yüksekmiş cidden
Damlamm Mrs_veterinerius ben bugun bagcilarda yaptırdım memnun kalmadım raporu gostrcem perşembe eger bunu kabul etmiyorum tekrar yaptır derse nisada yaptırcam adam akıllı zaten yarim yamalak baktılar bazılarını göremedi nile Bağcılar hastanesinde
Damlamm Mevaninannesi21 ben 9 haftadan beri gdiorum suan 23 haftaligim ama hastane araştırması yapiorum sezeryandan kazandıkları icin herkesi sezeryana alıyor sende iyi araştır istersen hastane yien bulursak paylaşırız birbirimizle
Alynablt Deletedmom95 bende sizin gibi düşünüyorum sadece detaylı yaptıracağım inşaAllah birşey çıkmaz rabbim sağlık versin