Canım çok önceden düşüp kırmış olabilirsin ağrısıyla böyle zamanlarda belli oluyor malesef ben geçen sene kırmıştım aylarca fark etmedim doktora gittiğimde anestezi uzmanının eşinin 4 sene sonra doğumda fark edildiğini söylemişti ara ara ağrı oluyor ama insan yorgunluktan diye düşünüyor ama mutlaka bir ortepediye görün yine de