Deletedmom67 canım yaşadıkların hepsi normal bende 5.haftadam beri kahverengi lekenmelerim için kullanıyorum halada devam ediyorum progestana 14haftalık olduk 200mg ağızdan alıyorum sabah akşam ben yaşadığım için biliyorum kullanan akrabalarım ve doktorumda normal dedi baş dönmesi,sıcak basması,uyku hali hepsi ilanın etkisi hormon tavsiye veriyor sana çünkü sen bide yeni başladın galiba ilaca dahada etkiler ben 2 aydan beri kullanıyorum sana tavsiyem kahvaltıdan sonra ilaci al ve uzan ilaç bi saat bi buçuk saat sonra etki eder başın döner ilacı al ve uzan bide diğer akşamki ilaci ise uykuya gideceğin sıra alki daha az etkilenesin canım bende öyle yapıyorum hala,eğer çok etkiliyorsa vajinadan alınan progestan var belki ondan yazar doktorun sen söyle ama yaşadıkların hepsi normal ben ilacı içinde kimse bana laf atmasın konuşmasın diyordum konuşcak halim yoktu çünkü kanaman içinde benim kanamam olmadı hep kahverengi leke şeklinde az az geldi doktorum dinleniceksin dedi annem bakıyor bana bebeğimde bede iyiyiz cok sukur bir haftadirda hic kahverengim yok cok gecmis olsun sanada