CansuAbinik ebrubarut_14 Sadece göbek olsa yine iyi. Belimde de kıllanmalar oldu ve sürekli olarak alıyorum.. Bu nasıl iş anlamadım.🥺 Hamilelikten önce hiç kıl derdim yoktu..
CansuAbinik Zeyno28 Evet. Hormonlar ve kullandığımız vitamin ilaçları sayesinde. Mesela tırnaklarım 4 günde bayağı uzamış oluyor. Her hafta manikür yapıyorum 🥺
CansuAbinik Zeyyaleyyy Ama dökülmüyormuş %90’ında.. Arkadaşlarımın hiçbirinde dökülmedi. İğneli epilasyon yaptırdılar 🥺
Pinkyellow Nezosikra aslında doktora göbeğimdeki killanmanin olduğunu soledigimde bana oğlum olcagi icin vücudum şuan testeron hormonuda salgiliyor bu yüzden oluyor demişti bende o yüzden sordum size 😊
Bahtoss ebrubarut_14 Ben gidip jilet yaptım mahvettim ormanlık alan gibi oldu 🤦♀️ Şuan almıyorum çoğaldığı için korktum doğuma doğru karar vericem sanırım
Nezosikra Pinkyellow 😂😂 yani benimde baya kıllandı kiz dedi doktor Hayirlsii insandan insana değişiklik gösterebiliyor demek ki
Hkn-snl ebrubarut_14 bendede vardı ama şimdi dahada çoğaldı bi zararı olurmu olunca dahada çoğalırdı acaba bilen varmı