Pinkyellow ebrubarut_14 bende alıyım diye düşünüyordum Dr alma dokulcek hepsi dedi bende maymun maymun geziyorum😂
ebrubarut_14 Pinkyellow evet benimde hep dökülüyor ama bi yandan çok gözüküyor gözüme kararsız kaldım
Kasimannesi_ ebrubarut_14 al gitsin ya nolcak ben sanki sürdüğüm kremi kıllar emiyor deriye bişi kalmıyor gibi hisseidoyurm o yuzden alıyorum
Nezosikra Pinkyellow erkek bebekte mi kıllanma oluyor canım benimki kiz bende nasil kıllandım🤔😔🙈🙈almadim bekliyorum doğumdan sonra dokulmezse alırım
Pinkyellow Nezosikra aslında doktora göbeğimdeki killanmanin olduğunu soledigimde bana oğlum olcagi icin vücudum şuan testeron hormonuda salgiliyor bu yüzden oluyor demişti bende o yüzden sordum size 😊
htckynk Ben aldım vallahi dökülmezse de doğumdan sonra lazere giderim kıl konusunda hiç tahammülüm yok😅
Zeyyaleyyy ebrubarut_14 Normalde yoktu ama hamilelikten sonra çıkmaya başladı 🤧 alıyorum malesef Doğumdan sonra dökülürmüş diye duydum
CansuAbinik Zeyyaleyyy Ama dökülmüyormuş %90’ında.. Arkadaşlarımın hiçbirinde dökülmedi. İğneli epilasyon yaptırdılar 🥺
Zeyno28 Birde vucudumda aldığım kıllar normalden daha hızlı çıkıyor buda hamilelikten kaynaklımı acaba 🤔
CansuAbinik Zeyno28 Evet. Hormonlar ve kullandığımız vitamin ilaçları sayesinde. Mesela tırnaklarım 4 günde bayağı uzamış oluyor. Her hafta manikür yapıyorum 🥺