Edsn aaa simdi okudum cok sasirdim ben bi kere cumartesi gittim saat 12ydi ishal kusma olmustum ve sezeryana girecegi icin tugba hanima yönlendirdi beni ve bi kac gun sonra ilaclarim bitmisti telefonla aradim ve bana hemen yardimci oldu basindan beri ona gidiyorum .Bende iceri merhaba hocam diye girerim hosgeldin nursencim diye hitap eder baslar sonra hemende odasinda cikmam uzun uzun bakar tane tane en ince ayrintisina kadar anlatir uzun uzun hic sıkılmaz cvp vermekten