Birhemsire_anne valla burcu hanıma randevu alıyorsunuz sürekli iptal ediliyor o da hoş bir durum değil ne yazık ki haftalarca bekliyorsunuz ki ben artık son haftalardayım ne zamana tarıh verirsiniz demiştim dün aradıklarında 11 Eylül dedi,ben o zamana doğururum zaten ama Emine Zeynep hanım kapıya kadar uğurladı bugün hastalarını beklerken gözlemledim helal olsun dedim kendisine hakikaten doktorluk,öğretmenlik önemli insanla uğraşıyorsunuz bilgi çok öenmli evet ama insanlık başka bir şey,ben öğretmenim bir velime öyle konuşsam olay olur okulda ki konuşmam da insanlar sormaya,bir şeyler öğrenmeye geliyor sonuçta…