ikbl Pnrms 8+2 yim ben 😊 himm yasemin hanım ı duydum bir gülsüm feyza bir onun adından çok bahsediliyor bende kararsizim bu yuzden
Pnrms Evet o da baya iyi . ben 5 haftalıktan başladım yasemin hanıma şuan 27. Haftamdayım memnunum sen ikisini de bi denersin olmadı.
Esraabrklu LaleDeniz 23.haftada diyarbakır bahçeci hastanesinde 220 liraya yaptırdık.Hep gidiyoruz oraya sırf detaylı ultrason için.
deletedmom11 LaleDeniz ücretsizdi yurt dışı çünki 19 da yapıLdı 20 de bebeğin teni oluşurken organLarı tam göremeyebiLiyolarmış yakLaşık 3 saate yakın sürdü 3 saat içinde yarım saat arayLa iki kere girdim 👍🏼👍🏼