HazelBaskal kanuni Doğum hastanesini birde Süleymaniye Doğum evini aradım ikisinide aynı şeyi söyledi riskli gebelik değilse randevu vermiyoruz 😣 Çapa'da aynı şeyi söyledi.zorunlu kalınmadıkça yapmıyor devlet hastaneleri. 😏 Neyse vazgeçtim bende 2li testim güzel çıkmıştı ☺ ay başındada rütin kontrolüm war. 😍 Rabbim korusun kollasın sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah yavrularımızı.🙏🏻😍 çok sağol bilgi verdiğin için ama işte İstanbul büyük şehir burada biraz daha zor ve karışık bu tarz işler 😣