Rabiakk dilara10 38+6 yım 8.5 kilo almıştım yarım kilo vermişim 8 e düştü bebek alıyo ben veriyorum anlamaıdm gitti
aezgi dilara10 canım gayet normal bende 21 haftalığım doktorum gayet iyi gittiğimi söylemiştiii sadece hafif bir göbek olustu :) bende 3 kilo aldım