Anne12-3 Mavilibulut Allah kolaylık versin dışarı çıkınca hep tedirgin oluyorum o yuzden uzun oturmalı bıryerde duramıyorum bile 😄🤭
Mavilibulut Anne12-3 bende öyleyim evden çıkmadan 40 kez giriyorum ama nafile çıkar çıkmaz başlıyor 😂
OzgeSahin2 Anne12-3 ahahhaah ben 10 haftalik hamileyim bitanem artik uyaniyorum ve kasiklariim aciyo uykumda bile o kadar cok tuvalet ihtiyacim oluyo ki….😂
Anne12-3 OzgeSahin2 bendede o kasık ağrısı oluyor çay felan içiyormusunuz çok ben en fazla 3 bardak ıcıyorum
OzgeSahin2 Anne12-3 idrarini cok tutarsan kasiklarin aciyo. cayi iciyorum ama su gibi sıfır dem.😄 en fazla 2 bardak
Anne12-3 OzgeSahin2 en son cuma gittim 5+2 Dİ BU cuma gene gıdıcem kalp atısını duymak ıcın erken dıyorlr ama duymak ıstıyorum artık senın?
Deletedmom417 Aselberkan ilk hamile kaldığım zamanlarda da çok sık gitmedim halada gitmiyorum 🙄sen kac haftalık hamilesin kuzum
Anne12-3 Mavilibulut henüz erken ama bu çatlak kremi için araştırmalara basladınız mı ablam hındıstan cevızı yagı kullanmıştı doktoru baya pahalı bır marka aldırmıştı jel oda yagda hıc ıse yaramadı cızıklerı full duruyor oyle olsunda ıstemıyorum
Mavilibulut Anne12-3 ben sadece saf zeytinyağı sürüyorum duştan sonra ama henüz çatlağım olmadı belkide çok kilo almadım ve karnım çok büyük değil ondan olabilir
_edaa Anne12-3 19 haftalığım 5 haftalıkken öğrenmiştim 14. Haftadan sonra benim de çok sıklaştı ve hala öyle ben de geceleri çok kalkıyorum tuvalet ihtiyacından dolayı🤦🏻♀️
Muko2881 Anne12-3 bende de yoktu canım 3. Aydan sonra başladı bende yakında orda yaşamaya başlarım 🙈😂
Anne12-3 Muko2881 genelde bebek buyudukce baskı yaptıkca gelır dıyorlar ama daha ben ılk ayımda yasıyorum herkezde farklı oluyor demekki
cgelmas Valla ben de o durumdayım😢 Şu an yoldayım tatile gidiyorum diye sabahtan beridir bir şey içemedim 😢
Srhtzlyh Anne12-3 şimsi azaldi Allahtan gece bazen bir kere bazen hiç kalkmıyorum 19+5 oldum. Belki azalir seninkiside😊
Nzdla Anne12-3 canım 36+3haftaligim 36haftadir dk da bi lavaboya koşuyorum gece lavabodan çıkıp yatağa giriyom iki dk sonra yine koşuyorum düşün 36haftadir boyleyim
Anne12-3 Nzdla sen artık sona yaklaşıyorsun allahın ıznıyle saglıklı dogurursun ınsallah bız daha cok basındayız 🤭