Kakulimmm söyle yazacağım öncelikle daha evvel baska birisimi uyardıgım için linçlendim umarım tekrar yasamam. Fizyoterapistim alanım pediatrik nöroloji. Bahsetitigniz sey halk arasında bebegin uyurken sıcraması gibi sanırım ben bu sekilde anladım ancak yalnızca anlatımlarınızdan yola cıkıyorum hem bebegin bu hareketini görmedim hemde daha detaylı nörolojik muayene gerekir. Ancak bu ufak sıcrama nöbetleri kücük ataklar olarak adlandırılabilir. Hic olmayadabilir!! Buraya dikakt lütfen. Ancak olma ihtimali üzerinden komusacagım cünkğ bebek saglıklıysa konusmaya gerek yok zatwn degil mi. Fakat bu sıcramalar söyledigim gibi hafif ataklardır. Takip edin. Örnegin dakikada kaç kez yapıyor? Artıyor mu? Saatte bi kaç kez dakikada sayın. Belki cok cok arada irkilme refleksi gibi yapıyordue ama ben daha düzenli yaptıgını varsayıyorum. Söyledigim gibi saydınız mesele dakikada 5 kez ama mutlaka yapıyor diyelim ozmam bir cocuk nörologuma götürmelisiniz.eeg cekilir. Sonucunda Epilepsi cıkabilir prematürelede gözlemlenebilir bir durum ancak olmayadabilir bunu tektar tekrar yüz kez yazıyorum artık ne acı. Diyelim ki cıktı ki allah göstermesin. Erken teshisle ilaca baslanır epilepsi ilaçlarına. bunun söyle bir önemi var eger o hareketleri atak ise hafif hafif te olsa beyne zarar verebilir ve bu ataklar neticesinde nöbetler gecirebilir halk arasındaki sara nöbeti yani. Bunu bilmeniz fayda saglar sizin için hem beyin saglıgı komtrol altına alımır beyni korursunuz böylelikle ortaya cıkcak kalıcı zihinsel veya bedensel hasarların önüne gecersiniz. Aynı zamanda önlem alırsınız örnegin direk parlak ısıga bakmak tetikler, bazı ilaçlar tetikler veya 38 den sonra ates nöbeti tetikler,10 gün üzerinde ki kabızlık ateşi tetikler ates yine nöbeti tetikler… Gibi.Panik olmayın. Dünyanın sonu degil böyle bir sonuca ulassanız bile cok hastaö var farkettgiiniz anda nörologda düzenli takipte olursanız en az hasarla atlatırsınız ve sizi tebrik ediyorum hem gözlemlerinizden, hemde cesaretinizden cnkü cogu aile elinde eeg raloru olmasına ragörn durumu kabullenemeyip hastalıgı inkar edip cocugun ilaçlarını ve tedavisşni yaptırmazken siz farketmişsiniz. Ama dediigm gib cıkarsa da ki insallah cıkmayacaktırda bininci kez yazmak durumundayım. En basta kendi yegenim soguk havale gecirdi 2 kez. cok uzun süre olsijensiz kaldı yogun bakımda kaldı ancak hic sekel bırakmadı 6 yasına kadar anneai beslenmesini bile yavrumuza göre planladı ve 6 yasında ilacı tamamen bıraktı.