mrs_elisah kızlar bu ilaçtan kullanan var mı? günde kaç kere aç veya tok nasil içiyoruz sağ olsun eczacı zahmet edip yazmamış https://imgyukle.com/i/u2WD9U
Merry_61 Bende mrs_elisah sabah aç normalde ama mide bulantısı yapıyor DİE yemekten 2 saat sonra kullan xdedi doktorum oda mide bulantısı yaptı yatmadan 10 dakika önce içiyorum
Deletedmom424 mrs_elisah sabah aç karna içiliyor canım. Unuttuğunda gün içinde alabilirsin. Ama mümkün oldukça aç karna sabah içmeye çalış
Dk72 mrs_elisah merhaba canım doktorun mu yazdı ilacı sana ve kan tahlili yapıldı mı? ÇÜnKü ben bu ilaca başladığımda bir tane içiyordum yeterli gelmeyince doktorum 2 tane içmemi söyledi. Uygulama hastaya göre değişiyor haber vermek istedim
DilaraEsma72 Günde bir kez alıyorum ilk içmeye başladığım zaman aç karna sabah alıyordum ancak mide bulantısı yaptı doktorum mide bulantısı yaparsa yemekten iki üç saat sonra hiçbşrley yemeden içebileceğimi söyledi
mrs_elisah Dk72 evet dr yazdı benim kanım iyiymiş diye daha once yazmamıştı ama şimdi takviye olsun dedi.
Dk72 mrs_elisah o zaman bir tane kullanman yeterli olur büyük ihtimalle, gece yatarken içmeni öneririm hem aç karna içmiş oluyorsun hemde üstüne yemek yemiyorum ve mideni rahatsız etmiyor.
mrs_elisah Dk72 Ben yatana kadar biseyler yiyorum yatarken aç olmuyorum 😀 sabah erken kalkıp içerim ☺
Pelin093 @Mrs_ mrs_elisah benimkinin üzerinde günde 1defa 1 tane yemekten 1 saat önce ac karnina bir bardak suyla iciniz. Süt ve süt ürünleriyle tüketmeyiniz yaziyor