MinnakLiva Merve0706 ben hamileyken 5-6 tane içmiştirim doğurup kızımı görünce o kadar üzüldüm ki, günde 3-4 tane içiyorum diyenlere hayret ediyorum doğurmadan anlamıyor insan evladın ne olduğunu ama bunun için bile çok çok ağladım
Merve0706 MinnakLiva ben daha doğum yapmadığım halde çok üzülüyorum kendimi kahrediyorum resmen ama engel olamıyorum 😔
Merve7534_ Merve0706 bende hamile iken hiç içmedim şımdı doğurdum hemen geri icmeye başladım Emziriyorum şimdi de emzirirken sütüne geçer diyorlar yani bende bilemedim şimdi demi icemeyecez bu zıkımı içesim geliyo
Merve0706 Merve7534_ evet emzirme dönemindede sütün yapısını değiştirdiğini söylüyorlar ama çevremdeki çoğu insan doğumdan sonra hemen başlıyor anlamıyorum
DenizKokusu Bende son haftalardayım ama aşırı istiyo canım 🙄 doğumdan sonra da içmek istemiyorum aslında ama icicem sanırım