bekarken cok içerdim hep derdim evleniyim bırakırım sikintidan iciyorum evlendimi sıkıntı kalmaz içmem dedim evlendim daha çok içmeye başladım bu sefer keyfi içmek oldu 😁 aksam bütün evin işini bitirirdim eşim yorgun olduğu icin erken yatardi (hamile değilken ) evin isini komple bitirirdim aksam bulaşığı çamaşırı asmasi vs gozumden uyku aksa bile o Türk kahvesi ve o sigara çikolata içilecek yoksa uyku tutmuyodu içmeyince bu bende bağımlılık yapmaya başlamış ama farkında değildim sonra cocuk yapmaya anne baba olmaya karar verdik ve uzun ugrastan sonra hamile kaldım ve 8 haftalik suan hamileyim hamile kalmadan önce diyodum rabbim evladı bana nasip etsin sigarayı bırakırım hamile kaldığımı öğrendim bırakamıyorum canim cekiyo esim kiziyo birbirimize giriyoruz cocuga bisey olsun ben o zman senle görüşcem derdi sonra oturdum düşündüm rabbim bu canı bana verdi bu sevgiyi bana tattirdi bana da ona bakmak düşüyor dedim kimler istiyo bu evladı da olmuyo rabbim sana nassip etmis sende saglikla beslen dedim sonra 1 duman çekiyodum esimin içtiğinden sonra migde bulantilarim basladi simdi kokusuna dayanamıyorum cok konuştum kusura bakmayın ama bırakmaya çalışın rabbim size nasip etmis ki bu cani sizlerede sahip çıkmak saglikla bakmak gerekiyor insallah bırakırsınız 🙏🙏🙏❤❤