Yaptırma diyenlere soruyorum neye istinaden yaptırma diyorsunuz?! Ben get kaldim ama aslinda o hafta yaptira biliyormusuz,sağlık ocağına gittik doktor gerek Yok dedi ve eşimin kafasını karıştırdı,ama ben yaptırmak istiyordum ve eşime şunu dedim eğer ileride rota virüsüne yakalanırsa burnundan getiririm dedim.ve oğlum 2 yaşına girdi 10 gün önce yakalandı Allah kimseye yaşatmasın 4 gün hastanede yattık ağlaması sızlaması okadar canımı acıttık anlatamam yanı şunu diyorum yaptır...