benim oğlum dört yaşındayken rota oldu ama bebekken olması daha tehlikeli tedbir amaçlı bence haptırılmalı dşye düşünüyorum doktor gastaneye bile almadı sıbı tğketsin felan dedi e kusuyo çocuk yesede çıkarıyodu bende acile götürdüm götürdüm serum yaptırdım sıvı kaybından gidecekti çocuk o zaman dedim ikinci olursa fiyatı ne olursa olsun yaptırcam bence yaptırın