Hulyaawc Tgncr05 Kızım olsaydı Nil koymak istiyordum oğlum olucak inşallah Ege olucak 🌸 ama Erva,Nil,Miray isimleri çok güzel bence öyle lina linda liva gibi isimler çok salakça geliyor bana 😒😏 o ne öyle kedi köpek isimleri gibi ya , umarım linç yemem 😂😂😂
Tgncr05 Hulyaawc 😂😂😂haklısınız valla artık çok saçma sapan isimler türedi herkesin zevki ayrıdır tabi ama o isimleri pek sevmiyorum Nil güzel isimmiş yazayım bi köşeye🤗😂
Cbpinarq Hulyaawc siz yinede kedi köpek demeseydiniz iyiydi belki o isimi koyacak anneler var burada herkes size saygı duymak zorundaysa sizde saygı duymak zorundasınız.
DaisyMom Hulyaawc ya aslinda linç yemezsiniz ama zevk meselesi belki bir anne adayimiz koymuş olabilir ve bu yorumunuza uzulebilir.Salakça veya kedi köpek tabirleri pek hoş olmuyor.Bende çok hoşlanmiyorum oyle isimlerden biraz daha manali seviyorum.Yanlis anlamayin beni.🌸
DaisyMom Tgncr05 hüma ismini seviyorum asel olabilir kumruda olabilir.Aslinda zümra da dusunmustum ama sanilan aksine guzel bir anlami yokmus yani internete yazinca guzel bir manasi var ama burda bir bayan bana yollamisti oyle degilmis uzuldum😕 biz daha kuçuguz 14+1 gunluk olduk.
Tgncr05 DaisyMom dizinde kız mi 🤗evet her ismin anlamı bilindiği gibi değilmiş aslında bende bugün gördüm zümra da vardı içinde benim eşim çok memnuniyetsiz ya🤦♀️😂 herşeyi beğenmez bi isim söylüyorum o ne bu ne diyor bana ilk söylediği isim neydi biliyo musunuz badesu delirdim resmen 😂😂😂ve badenin anlamı şarapmıydı neydi düşünün yani şimdi ben seçiyorum ona gösteriyorum yine beğenmiyor🤦♀️
DaisyMom Tgncr05 ya hhaha keske eşler bu kadar karismasa 😂 doguma kadar bu boyle devam edecek gibi 🙈 simdilik kiz doktot oyle dedi degisir mi bilmiyorum simdilik kizim diye seviyorum 16 haftalik olunca netlesir insAllah 🤲
Tgncr05 DaisyMom keşkeee 😂 değişmez bence bana 10. Haftam da bacak arasını boş görüyorum demişti 13. Haftada %99 kız dedi halâ her kontrole gittiğim de sorarım eminsiniz demi kız diye😂😂😂
DaisyMom Tgncr05 ya olsun saglikli olsun da onemi yok bazen yanilmalar oluyor ya onun icin ama bana da degismez gibi geliyor bakalim nasil bir kiz annesi olacagiz 🌸🙈💜💜
Tgncr05 DaisyMom hayırlı evlat olsun sağlıklı olsun kız erkek fark etmez 🤲🤗evet mesela bi tanıdığım 9 ay boyunca kız olarak biliyodu gittiği her doktor kız demiş bi doğurdu erkek çıktı🤭🤭😂😂