Gebeliğimi hem idrar hem kan testiyle netleştirdikten sonra (öğrendiğimde muhtemel 3 haftalıktı) 7. Hafta dahil vajinal baktırdım.
İlk öğrenince karından baktı göremedi,alttan baktı göremedi küçüktür dedi.
4+3 gibi keseyi alttan gördük,bebek gözükmüyordu.Başka sıkıntım yoktu.
5+5 de kahve lekelenmem oldu,gece soluğu hastanede aldık.Alttan baktılar bebeği gördük,oluşum yerleşim kanamasıymış ama kan değildi yani 😉
7+2 filandı karından kese gözüküyordu.Alttan vajinal ultrasonla kalp atışlarını dambır dambır dinledim 😍
9+3 de gittiğimde hem kalp atışı hem bebeğin kol bacak hareketlerini normal karından utrasonla bakıldı.
Bugün 12+4 olarak 2li tarama yapıldı,normal devam ediyor.
Hiç kendini strese sokma.Benim ilk kan testim negatif çıkmıştı,doktorun biri adet söktürücü vercekti 10gün geciktiğim halde. 18. geciken gün pozitifi gördüm, geç döllenme olmuş.
Hayırlısıyla gebeliğini yaşayıp,bebeğini kucağına almanı dilerim.