Hilyas 5+3 haftalik gebeyim. Kese karindan ultrasonda görünmedi. Ne zaman görülür? Bilen yazabilir mi? Doktor vajinal ultrasonda görünmezse dis gebelik olabilir dedi.
Hatunnn Hilyas karindan gorunmemesi normal erken daha dis gebelik diye germesin hemen su doktorlar vajinal baktirin gorunecektir 🙏🏻
Nursubasi Hilyas 6-7 haftalarda görülür ben 5. Haftada vajinal ultrasonla gördüm ama şuan bebek olmadıgını soylediler kürtaj olabilirim umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi
Nursubasi deletedmom43 bugün 6+4 üm bebeği göremedik boş gebelik dedi doktor haftaya kürtaj olacağım sanırım sizler kaçıncı haftada gördünğz bebeklerinizi 😔
aysgldlrl67 Hilyas ben de ilk gittiğimde alttan baktı.gozukmez diye. korkma cnm.bisey olmaz Allah in izniyle.hem doktorlar tehlikeli olup olmayacağını bilirler.bi iki hafta bekle öyle git istersen.
Hatunnn Hilyas hayir guvendiginiz bi doktora yaptirmaniz yeterli endise edilcek hicbsehi yok uzun surmuyor zaten
AyeGlKarabulut Nursubasi ben sekiz gibi felan yedi hafta tam bitmemişti bence bekleyin inşallah boş değildir rabbim haırlısını versşn başta
Hilyas Mugeli61 lekem yok cok kramp da olmuyo. Arada siskinlik oluyo. 5+3 su an. Sanirim yarin vajinal ultrasonda bakilcak
Yasemin30 aysgldlrl67 evet cok dua ettim rabbim hepimizin saglikla kucagimiza almayi nasip etsin yavrularmizi
Nursubasi deletedmom43 kuzum keseyi gördüm zaten 5. Haftada kese gözüktü içindeki benekten bahsediyorum suan 6 haftalık ama bebegı goremedı bugun
deletedmom43 Nursubasi Haaa anladım. Ben keseyle beraber bebeği de görmüştüm canım 6.haftanın başlarında