Ylmzelif ben yasamadım ama arkadasımın bebegı aynı oldu 3 hafta gerıden geliyordu gelısımı durdu dıye doğuma aldılar. 37. Haftadayken 34 te kalmıs bebek. Kuvezde kalcak zayf olacak dedıler. Ama bebek gayet saglıklı ve 2600 doğdu kuvezde de kalmadı. Umarım aynı olur sızınde🙏