Bana da dediler çok üzülmüştüm. Doktorumu değiştirdim son ayda öyle birşey yok bebeğinin kendiside kilosuda gayet iyi dediler. (yada toparladık bilemiyorum) Ama ömrümde bu kadar et ve balık yememiştim. Sıcallardan yiyemiyordum anneme geldim allah razı olsun toparladıysak da eğer onun sayesinde oldu. Üzülme iki hafta geriliğe normal olarak bakıyorlar belki minyon olur