Kezosirac 1 ay icinde sezeryan olacak guzel hamis anneler suan kaçınci haftadasiniz ve doktorunuz gün verdi mi ne zamana verdi🥰
Kezosirac Kezosirac bsuan ben 34+5 in tam 38. Hafta 16 eylule gun verdi bi kac gün verdi 😕 bi korku sardi beni
Masalin_annesi Kezosirac 34 haftalığız tam 38 20 eylüle denk geliyor. Ama tam günüm belli değil 2. Doğumum olcak
Kubra80 Kezosirac 35 haftalık hamileyim 11-15 Eylül gibi sezeryan dedi ama ben bebeğim beklerse 39 haftaya kadar beklemek istiyorum
Kezosirac Masalin_annesi benimde ayni 2..dogum tam 38 verince bi kac gun daha beklesem mi diye düşünür oldum 😵
Masalin_annesi Kezosirac ona doktor karar veriyo bası doktorlar gidişata göre 38+3 4 de de yapıyorlarmış
Minikannesi00 Tsknaltunts canım merak ettiğin bişey varsa sorablirsn ,bende bebeğimden ve biçok sebepten dolayı sezeryan oldum
Kezosirac Tsknaltunts bebek iyi canm elhamdulilh ama biraz daha 39 a yaklaşmasini istoyordum ben tabiki doktorlar daha iyi bilor ama erken gibi geldi bana🤔
Tsknaltunts Minikannesi00 teşekkürler Canım bende 35+4 üm 10 gün önce gittiğimde doktor bebeğin yan durduğunu dönmesi gerektiğini söyledi hala dönmedi ne zaman tarih verir sezeryan mı normal mi ne zaman belli olur onu merak ediyorum☺️
Minikannesi00 Tsknaltunts valla canım 37 de belli olmuştu benim ,ama bebeğim dönmedi diye değil iri diyeydi :) çatımda dardı ve kalbimde sorun vardı,bizim sebep çoktu anlayacağın. Seninde 37 de hala dönmemiş olursa 38. Haftaya tarih verir ben 38+5 te oldum
Tsknaltunts Minikannesi00 hımm anladım canım bebeğe bağlı yani herşey 🐣 hayırlısı olsun artık 🤲teşekkür ederim 😍
Imfromlastnight 34+2 doktorum 39 u hatta 40 ı görsek iyi olur dedi. Ama 40 ları göremem yoruldum valla 39+2 istiyorum. 28 Eylül🌸
Imfromlastnight Kezosirac yani o kadar bekleyince normal yapcak gibi oluyorum:) ben zaten belirtilerden bile korkuyorum. Böbrekten çok ağrı çektiğim için öyle bir sancıyı görmek istemem:)