Sedanur_3425 bende dış gebelik geçirmiştim canım tek tüpüm Yok ve sağ tarafım ağrıyodu ilk belirti olarak çok korktum tekrar dış gebelik oldum diye adete üç gün kala beta 76 adet günü 376 çıktı değerim tam 5 hafta 1 günlükken doktora gittim doktor alttan muayene önerdu erken müdahale için çok şükür keseyi ve minicikte olsa bebeği erkenden gördük on gün sonrada kalpatışını duyduk yine alttan muayeneoldum çok şükür şuan 29. Haftamdayım erkenden kontrolünü yaptır mutlaka