150_gelartik aynen benim de dış gebelik zamanın da kese görünemedi ce ve kanamalar başladı ve sol kasığım çok ağrıyordu sol bacağım sanki kesiyorlar gibi oldum. Daha sonra betam artmadı aynı seyirde kalmaya başladı. Zaten daha sonra acil ameliyata aldılar ve kapalı ameliyat oldum. Sol tüpünü aldılar. 3 Ay konundum 6 aydır da istiyordum Allahım izni ile bir bebek şimdi ye nasip miş. Ama şuna çok yeni Perşembe günü randevüm var inş kese görünür