Minikyavrucugum kuzum doktor baktı. Ben bakın dedim. izin aldı yani. Bu çocuğun yaşayacağı varsa ne yaparsan yap yaşar. Baktı. Sıkıntı olmadı. Kanamam vs. Ama beni korkuttu. Yok bu çocuk gelişmemiş. Yok kalp atışı zayıf. Hemen iğne yazdı proluton diye. 4 doz vuruldum. Progestan başlattı. Düşük tehlikem vardı. Ama dediğim gibi hiç kanama vs. Yaşamadım ben. Keşke alttan bastırsaydın.