Busenurrr kjzum aslında sabırlılıktan değil gittiğim dr merkezde bende geçen hafta merkeze gitmedim yol yoruyor DİE burada giderim dedim perşembe günü gittim ama doktor izindeymiş bu gün gidecektim dün ablamın testi pozitif çıkınca bende temaslı olunca riske atmayım doktoru hamileleri DİE gitmedim yarın negatif çıkarsa çarşamba günü gideceğim inş kan sulandırıcı kullanıyorum bide