ballilokum Tavsanim ben de aynıyım. Ölüyorum resmen. Denemediğim kalmadı ama yanıyorum. Sakız biraz iyi geliyor nispeten sanki.
Tavsanim Canazbal21 sade sodada iyi gelmediydi canim gece agridan uyuyamadim bir turlu halada agzima bir sey suremeeim