Ben suyum geldigi için doktora gitmiştim ilk gebeligimde. Ebeler karnıma baktı sancın mı var bebek toplanmış karnın gergin dediler. Mat de sancım da cıktı. Bebegin toplanması dogum belirtisi Rabbim sağ salim kucağına alabilmeyi nasip etsin inşallah 🙏