Hilaldefne10 Kızlar yaklaşık 1 saattir karnım taş gibi oluyor altta aşırı dolgunluk ve baskı hissediyorum ve tuvaletim varmış giib hep. Sanki yırtılıyo gibi ağrım oluyor. Nadir bel ve kasıklarımda ağrı oluyor. 38+3teyiz Sizce???
Tubademirkiran Hilaldefne10 bugün aynı şeyleri bende hissediyorum karnim sürekli taş gibi hiç geçmedi aşağımda hep baskı var ve bugün hareketlerinde de azalma hissettim
Fatmanur_33 Hilaldefne10 adet sancısı gibi mi oluyor . Bence doğum sancısına benziyor anlattıklarınız
Hilaldefne10 Tubademirkiran açılma mı oluyor doğum mu geldi anlamıyorum :( ilk gebeliğim herşeyde bişey arıyorum
Tubademirkiran Hilaldefne10 benimde ilk gebeliğim sancıya dair bişey yok ama taş gibi sert ve baskı var sancı olmadan da doktora gitmek istemiyorum
Fatmanur_33 Hilaldefne10 bir süre olup bir süre kesiliyor mu . Sabaha kadar geçmezse bı doktorunuza gidin bence doğum başlıyor sanki
Hilaldefne10 Simamom 10 gün önce 3 cm açılmam olduğunu söylemişti doktorum :( nişan su hiç bi belirtim yok henüz :(
Lena Hilaldefne10 Benim ilk hamileliğim de bir gün boyunca böyle adet ağrısı gibi ağrım oldu düzenli değildi suyum gelince düzenli olmaya başladı
Simamom Hilaldefne10 nişan gelmeden de doğum başlıyormuş ama dk tutun sıklaşırsa gidin. Bende de oluyor ama sık değil 39+2 deyim
Umutevi Hilaldefne10 bugun benim de cok sert ve tas gibi karnim adeta dokunsam aciyo sancim yok ama bebek az az harekette.39+2 yim
Mila4 Hilaldefne10 kemiklerin acılma ya baslıyor doluluk hissi ondan.dogumun yaklasmıs ama bunlar dogum belirtisi degil..