Deletedmom314 Kızlar epilatör aletim bozuldu yenisini almam lazım iyi yorum kadar kötü yorumda var aklım felaket karıştı. Kablosuz bana göre değil şarjı ne zaman bitecek diye düşünmekten işime yoğunlaşamam. Kablolu önerebileceğiniz var mı?
Happybabyyy Deletedmom314 trendyolda en cok satan model braun 1170 gorunuyor yüzlerce de yorum var. Yorumlari okumak lazm
Cnsbll Deletedmom314 alacaksanız braun alın.6yıldır kullanıyorum hala aynı.philips ıslak kuru almiştim hiçmemnum kalmadım.braununki en sade olanı model ismini hatırlamıyorum
Deletedmom424 Deletedmom314 Braun silk epil serisinin hepsi güzel 3 bende vardı 6-7 seneyi aşkındır kullanıyorum. 7 ablamda var hala kullanıyor şimdi 9 çıktı sanırım
Babyy1S Deletedmom314( braun slik epil 3) 2 kademeli ve işıklı yanlş hatırlamiyorsam 7 yada 8 senedir kullanıyorum hiç eskimedi bıcak yerleri hala eskisi gibi güzel aliyor 1 kere bile bozulmadı tavsiye ederim
Deletedmom417 Deletedmom314 soldakini kullanıyorum istersen resim atayim🤷 aynısı ve aşırı memnunum hatta 6 yıldır kullanıyorum 2 başlık ve 1 adet fırçası var bende
htckynk Canım ben trendyoldan braun silk epil-3 3170 (link veya fotoğraf atamadım o yüzden belki bakarsın diye böyle yazdım) almıştım en küçük tüyleri bile alıyor 1 yılı geçkindir kullanıyorum çok memnunum
Deletedmom314 htckynk hay Allah razı olsun bende trendyoldan bakıyordum çok teşekkür ediyorum❤️ Genitale önerir misin peki kuzum
htckynk Deletedmom314 ben uyguluyorum canım öneririm zaten başlıkta küçük bir aparatı daha var sıkışmayı engelliyor tabii ben beceriksizim biraz ara ara başıma geliyor 😂 birde iki kademeli zaten hızını ayarlıyorsun
Deletedmom314 Happybabyyy yorumlara güvenip aldığım çok şeyden pişman oldum güvenemiyorum artık ya buradaki hanımlar daha güvenilir geliyor oraya göre😬
morusevenanne Braun 9561 almıştım 2 yıl önce kablosuz şarjlı ve su altında da kullanabiliyorsunuz genital bölge için çok rahat oluyor suda epilasyon yapmak. Acı olmuyor mesela tabi ben su boşa akıyor diye artık bıraktım suda yapmayı.
Deletedmom314 morusevenanne çoğu sorduğum kişi braun diyor marka olarak artık ondan eminim. Şarjı hemen bitiyor mu bitse de çabuk doluyor mu? işinin yarıda kaldığı oldu mu? bunlardan çekiniyorum yoksa hemen alasım var görüntüsüde çok hoş😬